Бележници
  • Нямате добавени бележници с любими продукти.

Количка

Няма добавени продукти в количката.

Loading...

1. Как да поръчам онлайн?

Ако имате конкретно търсене за продукт, можете да използвате полето за търсене, намиращо се вдясно от логото на сайта или да изберете желаната от Вас категория от меню "Продукти", където ще намерите филтри за текущата категория като наличност, цена и производител, както различни характеристики, специфични за конкретната категория. След като сте избрали желаните продукти, добавете ги в потребителската количка и завършете поръчката, използвайки бутона "Плащане".

2. Как да разбера, че поръчката е завършена?

След финализиране на поръчката, на екрана ще бъде изписано съобщение, потвърждаващо успешно завършената поръчка. Автоматично ще получите и потвърждаващ имейл. Той съдържа номер на поръчката, данни за доставка и фактура, както и информация за поръчаните продукти. При всяка промяна на статуса на поръчката, ще получите имейл, например – „изчакване“, „обработва се“, „изпратена“ и т.н.

3. Мога ли да поръчам по телефона?

На телефон 0883 738 888 можете да проверите за наличност, да получите консултация или да извършите поръчка. Необходимо е да посочите трите си имена и телефон за връзка.

4. Мога ли да поръчам по е-мейл?

На office@technogear.bg можете да проверите за наличност, да получите консултация и да извършите поръчка. Необходимо е да оставите три имена и телефон за връзка.

5. Как да разбера дали продуктът е наличен?

Над цената на всеки продукт има статус за наличност:

Наличен – След доставка от склада (1 до 3 работни дни), продуктът може да бъде взет от офиса ни на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №99.

По заявка – Стоката може да се внесе по желание на клиента. Извършва се след допълнително договаряне и е възможно да се изиска внасяне на капаро;

Ограничена наличност – Останали единични бройки

TechnoGear.bg си запазва правото наличността и сроковете на доставка да се доуточняват по телефона или e-mail, в момента на обработка на поръчката.

6. Мога ли да поръчам продукт, който не е наличен?

Внос на продукт по желание на клиента се извършва, чрез допълнително договаряне и внасяне на капаро.

7. Как се извършва плащането?

На място в офиса (в брой или с карта), наложен платеж при доставка на куриера, по банков път.

8. Как мога да се възползвам от доставката?

Доставката на онлайн поръчките се извършва на територията на цялата страна. В зависимост от избора на клиента това става: чрез куриерска фирма - Спиди или Еконт Експрес, на посочен от клиента адрес; със собствени средства на посочен от клиента адрес; в офис на TechnoGear.bg.

9. Какъв е срокът за доставка?

Времето за доставка обикновено е средно от 1 до 3 работни дни за стоки, налични на склад. Ако продуктът не може да бъде доставен, TechnoGear.bg ще информира за това клиента.

10. Мога ли да поръчам онлайн, но да си взема поръчката на място от офис на TechnoGear.bg?

Може да си вземете стоката от централния ни офис в гр. София на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №99, използвайки опцията "От наш офис".

11. Мога ли да откажа завършена поръчка?

Поръчката може да бъде отказана до момента на доставката на стоката. Като това може да стане до започването на изпълнението й на телефон 0883 738 888 или на имейл адрес office@technogear.bg.

12. Как мога да получа повече информация?

e-mailoffice@technogear.bg

телефон0883 738 888

работно време: понеделник-петък: 9:30-18:00ч